Usuwamy Azbest – nabór do II edycji projektu!
<< ZAKOŃCZYLIŚMY PRZYJMOWANIE WNIOSKÓW >>
Rozpoczynamy przyjmowanie zgłoszeń na usuwanie azbestu!
Szanowni Państwo, informujemy o rozpoczęciu 3 naboru Zgłoszeń lokalizacji na usuwanie wyrobów zawierających azbest od osób fizycznych w ramach realizacji projektu pn. „System gospodarowania odpadami azbestowymi na terenie województwa lubelskiego”, współfinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 – 2020.
Nabór będzie trwał od dnia 6.05.2019 r. do dnia 24.05.2019 r.
Wypełniony wniosek wraz z załącznikami należy składać w:
Urząd Gminy Wola Mysłowska
21-426 Wola Mysłowska 57
pok. nr 9
Realizacja projektu obejmować będzie działania związane z demontażem, odbiorem, transportem oraz unieszkodliwieniem odpadów azbestowych. Wszystkie informacje dotyczące naboru wniosków oraz realizacji ww. projektu można uzyskać w Urzędzie Gminy oraz na stronie http://www.azbest.lubelskie.pl
Druki Zgłoszeń lokalizacji oraz Oświadczenia można pobrać ze strony: http://www.azbest.lubelskie.pl – Zakładka Usuń azbest – PrzewodnikKrok pop kroku oraz bezpośrednio klikając odnośniki pod niniejszym ogłoszeniem.
Jednocześnie informujemy, że osoby zakwalifikowane w niniejszym naborze uzyskają wsparcie w IV kwartale 2019 r. – po realizacji Zgłoszeń lokalizacji w ramach 1 i 2 naboru. Z uwagi na ważność umów z firmami usuwającymi azbest do końca roku 2019, proces ten będzie przebiegał płynnie, bez opóźnień.
Regulamin
Zał. 1 Zgłoszenie lokalizacji
Jeśli posiadasz azbest (eternit) na dachu, pamiętaj o wypełnieniu oświadczenia o braku sprzeciwu właściwego organu administracyjno-budowlanego. Oświadczenie podpisz po upływie 21 dni od daty złożenia dokumentów (pobierz).
Jeśli masz azbest (eternit) zdemontowany i złożony na ziemi (zdjęty po 06.05.2004 r.) wypełnij oświadczenie, że prace prowadzone na Twojej nieruchomości zostały wykonane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Pracy i Polityki Społecznej (pobierz)