
Etap wojewódzki konkursu „Fundusz sołecki – najlepsza inicjatywa” – nabór zgłoszeń
Do 28 lutego 2025 r. Urząd Wojewódzki w Lublinie czeka na zgłoszenia do I etapu konkursu „Fundusz sołecki – najlepsza inicjatywa” na szczeblu wojewódzkim, w ramach VIII edycji ogólnopolskiego konkursu organizowanego przez Krajowe Stowarzyszenie Sołtysów pod honorowym patronatem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji.
Celem konkursu jest promocja dobrych praktyk w wykorzystaniu środków z funduszu sołeckiego, integracja społeczności lokalnych oraz wspieranie inicjatyw przyczyniających się do poprawy jakości życia mieszkańców wsi. Konkurs skierowany jest do wszystkich sołectw z terenu województwa lubelskiego, które w latach 2010 – 2024 realizowały projekty finansowane ze środków funduszu sołeckiego lub w których fundusz sołecki stanowił wkład własny.
Termin nadsyłania zgłoszeń upływa 28 lutego 2025 r. (decyduje data wpływu do Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie). Adres:
Lubelski Urząd Wojewódzki
Biuro Wojewody
Ul. Spokojna 4, 20-914 Lublin
z dopiskiem na kopercie: Konkurs „FUNDUSZ SOŁECKI – NAJLEPSZA INICJATYWA”.
Ocena zgłoszeń i wyłonienie laureatów nastąpią:
- I etap wojewódzki – do 31 marca 2025 r.
- II etap ogólnopolski – do 15 kwietnia 2025 r.
Regulamin konkursu wraz z kartą zgłoszenia i załącznikami dostępny jest poniżej.
Szczegóły konkursu znajdują się poniżej:
Formularz zgłoszenia, regulamin, oświadczenia